środa, 25 marca 2020

Relacje „Skrzatów”

Cześć tu Maja wszyscy mnie tu znają
i pewnie chętnie przeczytają.
Pani Kasia nam rymuje
ja też coś zaprezentuję.
Siedzę w oknie wypatruję kiedy przyjdzie wiosna,
a tu patrzę śnieżek pada, jak mam być radosna?
Ale nie ma co się smucić bo słoneczko świeci,
drzewa kwitną, kwiaty rosną a bocian przyleci.
I nawet w rzeczce obok Marzannę utopiłam
żeby już wygonić na dobre tą zimę!
Tęsknię za przedszkolem, za panią Kasią, zabawami
i wszystkimi skrzacikami.
Ale się nie nudzę, bo mam moc pomysłów,
kredki, farby, wycinanki to moje królestwo.
Figle, psoty i wygłupy urządzam z moją siostrą Zuzią
aż mama czasem krzyczy na nas wy łobuzy!
Mam też obowiązki z moim małym zwierzątkiem,
karmię je jabłuszkiem i w klatce mu sprzątam.
Uczę się też rysować szlaczki i pisać literki,
liczyć i dodawać poznane cyferki.
Ale czasem się smucę i myślę jak było
kiedy w sali w przedszkolu wspólnie się bawiło.
Było tak fajnie, głośno i wesoło
i wszyscy biegali i tańczyli wkoło.
Wszyscy damy radę !!!!
Bądźmy dobrej myśli,
a tymczasem z Zuzią Pozdrawiam Was wszystkich.
😀    Maja




No no, miałam racje, że talentów w naszej grupie nie brakuje
Maja świetnie rymuje :)

Dziękujemy Maju!
Pozdrawiamy i z całych sił ściskami! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz